Image Map

20 feb. 2012

Ny leksak

Tänk att ett fat med chokladsemlor kunde generera så många kommentarer! Kanske skulle starta ett bak-blogg istället för nagelblogg;) Hade varit skralt med inlägg då eftersom jag bakar 3-4 gånger om året... Nej vid närmare eftertanke håller jag nog mig till naglarna ett tag till. 

Vad det gäller just semlorna så var de inte lika smaskiga som de såg ut dessvärre. Var nog egentligen inget större fel på dem men just de vi gjorde blev lite döbakta i mitten. Så där så degen liksom sväller i munnen när man tuggar... Om man bortser från det så kunde det nog blivit en hit annars, vit chokladkräm i mitten och polkagrisgrädde på toppen. På pappret är det ju en hit! 
Är det någon som är sugen på receptet så hojta till så fixar vi det:)

Ikväll blir det inget nagelbloggande eller nagelfixande då jag har annat för mig. Fått en ny leksak av jobbet som jag måste bekanta mig med under kvällen.

Iphone 4S

Aldrig varit ett Applefan, får se om denna lilla mackapär kan få mig omvänd. Kanske till och med kommer överge min älskade Samsung Galaxy Ace? 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)