Image Map

3 feb. 2012

Kött, sås och potatis

Har redan delat dessa bilderna på Facebook idag men vill dela med mig av dem även till er som inte är aktiva på Facebook eller inte har mig som vän där.


Mamma säger att jag måste bada efter middagen...

Jag förstår inte alls vad hon menar!
Champinjonsås i hela håret, det krävdes en ordentligt omgång i badet för att få bort både sås och lukt. Men middagen i övrigt var god och det måste ju erkännas att sås inte är det lättaste att äta för en 1½-åring;)


Nu sitter jag uppkrupen i soffan med Skavlan på TV, brasan sprakar, ljusen är tända och katten sovandes bredvid mig. Det enda som saknas är min älskade karl som är på väg hem efter jobbäventyr i Tyskland. Håller tummarna för att tågen går som det ska så han kommer hem om ett par timmar. De pratade om tågkaos på nyheterna så jag kan bara hoppas.


/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)