Image Map

24 feb. 2012

Color Club - Revvvolution

Holofredag är här igen och denna fredag känns bättre än förra.

Color Club - Revvvolution gjorde mig inte besviken, vilken läcker färg det är:) Lyckades inte locka fram så där galet mycket regnbågar på bilderna men det spelar ingen som helst roll för den är häftig som den är.


Ja, nailarten hänger fortfarande kvar jag vet... Imorn kanske jag orkar sätta mig och bända bort alla stenar med stämjärn, kanske.

Vet inte riktigt vilken färg jag ska bestämma mig för att basen är, svart? Grön? Brun? Grå? En blandning av allihop? Kanske är det just det obestämbara som gör att jag gillar det så starkt?




Bilderna är tagna igår kväll, hoppas på lite sol under dagen idag så jag kan få njuta ordentligt av det skådespel jag föreställer mig det kommer bli på naglarna:)

Hur var Revvvolution för övrigt då? Jo, helt OK. Två lager täcker fint och finishen blir jämn och snygg. Har en liten tendens att på andra lagret plocka med sig första så det gäller att vara lite försiktig.
Däremot är det nåt skit i penseln, får långa strån som lossnar och sätter sig lacket. Formulan var lite i det tjockaste och segaste laget också för den delen. Vågar man spä ut hololack med Seche Vite Restore? 



Revvvolution var lite anledningen till att jag ville testa Color Club över huvud taget så det är glädjande att det blev så bra. Revvvolution får mig att vilja testa fler, fler och fler Color Club:isar.

Inköpsställe: Beatuyzone2007
Kollektion: ? Vet ni?

/Lela

5 kommentarer:

  1. Vad snyggt! OCh vad bra stenarna har hållt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller hur:) Och ja jag vet, just nu önskar jag att jag inte hade gjort ett så gedigert arbete så de hade trillat loss av sig självt vid detta laget;)

      Radera
  2. Jajjemen, det går så bra att späda så :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra då ska jag testa det för min flaska var i tkockaste laget.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)