Image Map

26 feb. 2012

Ute x2

En i mitt liv något annorlunda helg har det varit, längesedan jag var hemifrån så mycket som denna helgen;)


I fredags var det dags för min först afterwork på bra länge. Trevligt men gud vad trött jag var när klockan började närma sig tio. Ändå satt jag inte på bussen på väg hem förrän halv ett mitt i natten. Alkohol tillhör inte heller vanligheterna att jag förtät så trots ganska minimala mängder kvällen innan mådde jag si så där på lördagen...


Men det var bara till att bita ihop för på lördagkvällen var det dags att traska ut på stan igen. Denna gång i betydligt lugnare och mer kramgott sällskap. Tomas och jag hade en barnfri kväll, typ fjärde i ordningen sen William föddes, och firade vår 5-års dag med middag och bio. Klassiskt och förutsägbart? Må så vara, vi njöt i fulla drag och hade det super mysigt. 


Idag har vi varit och gått i skogen, tipspromenad runt Bastasjön. Så många rätt tror jag inte att vi hade, denna gången heller;) Men det är mysigt och skönt att komma ut en runda.


En bra helg som inte slutade i exakt samma anda. Börjar bli genomförkyld och självfallet sätter sig förkylningen på min hals. Underbar kombo när man jobbar i telefoni;) Får se hur jag låter imorgon för just nu har min röst genomgått ett könsbyte. 


Vill visa upp min fina "morgongåva" jag fick av Tomas på våran årsdag. Ett vackert silverhalsband:)


  
/Lela

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Vet precis hur kul det är med halsproblem och telefoniarbete :(

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)