Image Map

2 sep. 2012

NailArt Sunday

Argh!! Fixade ju till en nailart igår kväll framför tv:n, men jag glömde fota den kom jag på efter att jag putsat och skurat färdigt idag. Och ni kan ju gissa hur fin den var då?!
Så det var bara att ta bort det gamla och komma på en ny idé som skulle gått snabbt att genomföra. Givetvis fick jag ett fullständigt hjärnsläpp och kom inte på någonting alls. Så det blir inget superinspirerade inlägg idag. 



Fransk manikyr i rött och svart med en röd sten som accent. Kleancolors metalliclack fick åka fram för att de täcker bra och torkar fort. Det behövdes en kväll som denna! Ser framemot era inspirerade bidrag:)




Som vanligt, glömt dig? Hojta!

/Lela

12 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser fint ut! Tyvärr hann jag inte fixa till några fina klor till idag. Det får bli nya tag nsäta vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Du är välkommen nästa vecka:)

      Radera
  2. Enkelt, men så snyggt! Väldigt inspirerande tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Det här var ju jättefint! En väldigt fin kombination mellan rött och svart. Ibland kan det "enkla" vara det bästa. Jag har faktiskt blivit väldigt imponerad av metallic black, väldigt fin på egen hand men detta var så mycket bättre. Finns risk för härmning av detta ;) Och vad rörd jag blir som blivit länkad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Metallic Black är ett riktigt trevligt lack på alla sätt och vis. Täckande och snabbtorkande, vad mer kan man begära?
      Bara härmas på du, det är fritt fram:)

      Radera
  4. Det här var ju jättesnyggt! Jag blev inspirerad!

    SvaraRadera
  5. Det här ser ju superläckert ut! Och jag har hängt på för första gången på NailArt Sunday =)

    SvaraRadera
  6. Riktigt snyggt och elegant! Är själv med fast mer nailart söndag på måndag, hann inte fota och lägga upp det igår:-)

    SvaraRadera
  7. Bättre sent än aldrig.. =) Nu ligget inlägget äntligen uppe.. Tur att manikyren höll.. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)