Image Map

16 sep. 2012

Holofredags kavalkad

Jag vill givetvis vara med och fira tillsammans med Skimmerskuggan att holofredag har fyllt ett år. Så efter uppmaning kör även jag på en årskavalkad, en bild för varje lack som visats upp på holofredag. Nu har jag inte varit med ett helt år, mitt första inlägg är från den 11 november 2011.

Depend 58
Milani HI-Tech
China Glaze - Atlantis

Milani - HD
O.P.I - Save Me
Kleancolor - Holo Blue
Milani - Hi-Res
China Glaze - Fairy Dust
Glitter Gal - Lizzard Belly

Color Club - Revvvolution
Kleancolor - Holo Crome
Glitter Gal - Green Holo
Kleancolor - Holo Chunky Purple
Milani - Digital
Wet N' Wild - Kaleidoscope

Milani - 3D
Make Up Store - Greta
Kleancolor - Holo Chunky Purple
China Glaze - FYI
Nubar - Reclaim
Glitter Gal - 10 to midnight
LeLack - LeLack
LeLack - Holo topcoat
Ozotic - 513
A-England - St. George
Depend - 2031 Lavender
Gina Tricot - Space Queen
Ozotic - 509
Depend - 2032 Denim Blue
Layla - Flash Back
Ozotic - 534 Mish Mash
Depend - 2035 Laurel Green
Make Up Store - Britta
A-England - Dragon
Cactus - Magnesium
Ozotic - 532 Mish Mash
Så härmed vill jag säga tack till Skimmerskuggan för att hon hållit i spakarna under ett års tid och därmed fått fira den första födelesedagen för holografiska lack:)

/Lela

10 kommentarer:

  1. Många väldigt fina lack i din kavalkad, men jag tycker ändå att Lelack sticker ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. LeLack är ju lite speciell så det var kul att du kände så:)

      Radera
  2. Så många fina lack att se samtidigt så jag tror jag smäller av! POFF! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, jag hoppas att du vaknat till liv igen:)

      Radera
  3. Vilka läckerbitar du har visat! Och det är flera som jag insert att jag behöver till min egna samling =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns många favoriter bland bilderna:)

      Radera
  4. Svar
    1. Tack, fanns din kavalkad går inte av för hackor!!

      Radera
  5. Åh så mycket fint! Jag måste ju genast lägga till dig i listan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja snälla jag vill ju vara med och fira födelsedag:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)