Image Map

30 sep. 2012

NailArt Sunday

I vilken värld bestämmer man sig för att göra en water marble under lite småstressade förhållanden? Tydligen min värld, min smått korkade värld skulle jag vilja tillägga. 

Igår var det teamträff med jobbet och planen var Boda Borg. Behöver jag säga att jag känner mig som en ledbruten 80-åring idag? Kul var det men jag är inte tillverkad för att utföra sådana övningar egentligen. Dessutom var det lite fest efteråt så det var en betydligt senare kväll än vad jag är van vid. Men hur som haver var det en liten stund innan vi skulle sticka iväg som jag bestämde mig för att göra om manikyren. Färgkombinationen blev bra men utförandet slarvigt. Fick dubbla lager på vissa ställen och någon nagel fick en stor lackklump. Försökte dölja det hela med ett lager Ludurana - Vento.



Nu ikväll blir det kalas för syster yster och efter det en tidig sänggång för att komma ifatt på mina förlorade sömntimmar. Men lämna en kommentar om du är med idag så länkar jag så snart jag har möjlighet. 


14 kommentarer:

  1. Jag tycker att det ser riktigt snyggt ut!

    SvaraRadera
  2. Det där var väl inte så dumt! Jag kör TVÅ nail art idag, eftersom första var sådäääär....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej kanske inte, man är alltid sin egna värsta kritiker. Du är med x2:)

      Radera
  3. Jag har kommit tillbaka efter febern och börjar med en enkel nailart! Jag e med!! =)

    SvaraRadera
  4. Att jag är med vet du ju redan ser jag :D Din marble var snygg! Märker inte alls av någon "slarvighet". Tyckte snarare färgkombinationen var jättekul, sådär oväntad färgkombination och det är sånt som nästan är roligast att se! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vissa vet jag att jag bör leta upp varje söndag;) Tack så mycket, gillar att göra mörkare marbles med någon accentfärg. I detta fallet rosa och turkos.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)