Image Map

4 sep. 2012

Orly - Halleys Comet

Beauty by Jenny beskrev detta lacket som ett sjöjungfrulack när hon såg det på jobbet dagen jag bar det och jag kan inte annat än hålla med. 



Svagt torkusfärgad bas packat med glassflakes i grön-guld.Tre lager på bilderna och ett lager Seche. Någon nagel kanske till och med har fyra lager, det är inget heltäckande lack direkt. 





Bar detta bara en dag men jag njöt av varje sekund av den dagen. Det är så vansinnigt läckert!!! Jag har liksom inte mer ord för det än så. Har ni det inte men gillar denna färgskalan? Köp Halleys Comet i så fall.




Inköpsställe: Mbeautylounge.com
Kollektion: Cosmic FX 2010

/Lela

8 kommentarer:

  1. Det här är urtjusigt! Helt i min stil.

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt! Jag vill gärna ha det också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt glad att jag har den.

      Radera
  3. Det här var enda lacket jag hoppade ur kollektionen, eftersom jag redan hade OPI Catch Me in Your Net. Men det ser fantastiskt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte hoppat över en sånt underbart lack?!;)

      Radera
  4. Åh! Helt underbart! Blir inte mindre sur nu, när jag skulle beställa detta var det slut... :( Men det kommer väl igen och då j*klar! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)