Image Map

10 sep. 2012

Sammanfattning av Cactus Nail Polish - Spectrum

Tillhör inte vanligheten att jag visar en sammanfattning av en kollektion. Helt enkelt för att jag ytterst sällan samlar på mig en hel kollektion. Men ska man för en gångs skull ha full kollektion är inte Spectrum ett dumt val. 

Vad jag tycker om lacken har jag ju redan redogjort för så här kör vi de i rangordning, från botten till toppen. 



4.    Boron




3.   Astatine




2.   Magnesium





1.   Polonium



Tror att vi alla kan enas om att Cactus lyckats.
Men håller ni med mig i rangordningen?

/Lela

8 kommentarer:

  1. Väldigt vackra lack allihop! Cactus har lyckats, ja! Och jag gråter en skvätt över att jag inte haffade dessa.

    Jag hade nog satt ordningen på följande sätt:
    1. Magnesium
    2. Boron
    3. Astatine
    4. Polonium

    SvaraRadera
  2. Hm, jag hade nog Boron högre tror jag. När jag är färdig med mitt alfabet så ska jag testa min Astatine.

    SvaraRadera
  3. Jag har ju inget av lacken men jag hade nog satt det ungefär såhär:

    1. Boron
    2. Magnesium
    3. Astatine
    4. Polonium

    .. Men hela kollektionen ser verkligen härlig ut och Cactus är sannerligen värd beröm för den!

    SvaraRadera
  4. Jag har bara Astatine men utifrån vad jag sett så hade det blivit:
    1 Boron
    2 Astatine
    3 Polonium
    4 Magnesium
    Därmed inte sagt att jag inte älskar Astatine men Boron är så otroligt fin. Jag är ändå glad att det var Astatine jag köpte eftersom jag bestämt mig för att bara köpa ett och ett svart holo var önskedrömmen. Full av beundran för Cactus är jag!

    SvaraRadera
  5. Ja, Cactus har verkligen lyckats! Jag äger tyvärr inte ett endaste av dem, eftersom jag var bortrest dagen då kollektionen släpptes, men min rangordning hade nog sett ut såhär:
    1 Boron
    2 Polonium
    3 Magnesium
    4 Astatine

    SvaraRadera
  6. Jag hade satt Boron i topp. Den är helt klart snyggast om man tittar på bilder av lacken.

    SvaraRadera
  7. Kan konstatera att Boron är omåttligt populär av era kommentarer att döma:) Jag ogillar den inte på något sätt, gillar bara de andra lite bättre!

    SvaraRadera
  8. Jag har inget av dom men utfrån bilderna blir min rangordning såhär:
    1 Astatine
    2 Boron
    3 Polonium
    4 Magnesium

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)